Οδηγίες Ερευνητικών Εργασιών & Θεματική Εβδομάδα

ΣΧΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

"Σώμα και Ταυτότητα" και Δράσεις "Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας"

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΔΔΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΙΦΝΟΥ ΜΕ Τ.Λ.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (ΣΟ): ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΗΣ Θ., ΘΕΟΔΩΡΟΥ Α., ΑΛΕΞΙΟΥ Α.

 ημειώνονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποτελούν την ΣΟ του σχολείου) Αρ. Πρακτικού Συνεδρίασης ΣΔ: 37/7.12.2017

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

(Σημειώνονται οι ημερομηνίες διεξαγωγής της Θεματικής Εβδομάδας)

30/4/2018, 2/5/2018, 3/5/2018, 4/5/ 2018

 


 

ΔΙΔ/ΚΗ ΩΡΑ

ΤΑΞΗ ΤΜΗΜΑ

ΗΜΕΡΕΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

(30/4/2018)

(2/5/2018)

(3/5/2018)

(4/5/2018)

Διατροφή και Ποιότητα Ζωής

Πρόληψη Εθισμού και Εξαρτήσεων

Έμφυλες Ταυτότητες

Δράσεις Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

1η

Α1

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού, Πεφάνη)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Οικολογικό Αποτύπωμα Διατροφής, Καταναλωτικό Πρότυπο, Αειοφορία

(Κατσουλάκης)

Α2

 

Οικολογικό Αποτύπωμα Διατροφής, Καταναλωτικό Πρότυπο, Αειοφορία

(Κατσουλάκης)

Διατροφική αξία προϊόντων κυψέλης

(Μπελιός)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Β1

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Συνειδητοποιώντας τον εθισμό ? διαδραστικό παιχνίδι

(Κωνσταντάκης-Ζάβαλης- Τζιροζίδου)

Συνειδητοποιώντας τον εθισμό ? διαδραστικό παιχνίδι

(Κωνσταντάκης-Ζάβαλης- Τζιροζίδου)

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού, Πεφάνη)

Β2

Εξαρτήσεις

(Πολυδωράτος)

 

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Η χημεία στο πιάτο μας (Κοντογιώργος)

Γ1

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

Διατροφική αξία προιόντων κυψέλης

(Μπελιός)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός

(Κοντογιώργος)

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

Γ2

Αλκοόλ ? εθισμός και αντανακλαστικά οδήγησης

(Κοντογιώργος)

Η γυναίκα στην επιστήμη (Λουκάκος)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Τα ναρκωτικά ως μέσο κοινωνικού ελέγχου (Ανδρίτσου)

2η

Α1

Διατροφή και άσκηση

(Λάμπου)

 

 

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Μορφές ρατσισμού στο έργο «Η κλέφτρα των βιβλίων» (Μπαμπαλή)

Α2

Μορφές ρατσισμού στο έργο

«Η κλέφτρα των βιβλίων»

(Μπαμπαλή)

Εξαρτήσεις

(Πολυδωράτος)

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων

(Ψαρρού)

Διατροφή και άσκηση (Λάμπου)

 

Β1

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων (Ψαρρου)

Η χημεία στο πιάτο μας (Κοντογιώργος)

 

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου)

Β2

Συνειδητοποιώντας τον εθισμό ? διαδραστικό παιχνίδι

(Κωνσταντάκης-Ζάβαλης- Τζιροζίδου)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

 

Γ1

Η γυναίκα στην επιστήμη

(Λουκάκος)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Γεννιέσαι ή Γίνεσαι; Ο ρόλος του κοινωνικού φύλου στη συγκρότηση των σύγχρονων κοινωνιών

(Τζουάνος)

Η νηστεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας απέναντι στις σύγχρονες ασθένειες του Δυτικού Πολιτισμού

(Τζουάνος)

Γ2

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

3η

Α1

 

Η ζωή στο σχολείο

(Σίμου)

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού, Πεφάνη)

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Α2

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Διατροφικές συνήθειες των Γάλλων

(Χρηστίδης)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Β1

Ο άνδρας και η γυναίκα στην τέχνη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Ιστορική επισκόπηση των ρόλων των 2 φύλων μέσα από τα κείμενα και την Τέχνη των διαφόρων πολιτισμών

(Τζουάνος)

Η πρόταση της ορθόδοξης Εκκλησίας για τη θεραπεία των ψυχοφθόρων εξαρτήσεων του σύγχρονο ανθρώπου

(Τζουάνος)

 

Διατροφή και άσκηση (Λάμπου)

 

Β2

 

 

Συνειδητοποιώντας τον εθισμό ? διαδραστικό παιχνίδι

(Κωνσταντάκης-Ζάβαλης- Τζιροζίδου)

 

Γ1

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων (Ψαρρού)

Η γυναίκα στην επιστήμη (Λουκάκος)

Γεννιέσαι ή Γίνεσαι; Ο ρόλος του κοινωνικού φύλου στη συγκρότηση των σύγχρονων κοινωνιών

(Τζουάνος)

Η νηστεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας απέναντι στις σύγχρονες ασθένειες του Δυτικού Πολιτισμού

(Τζουάνος)

Γ2

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων (Ψαρρού)

Μαθαίνω να κυκλοφορώ (Θεοδώρου)

4η

Α1

Μορφές ρατσισμού στο έργο «Η κλέφτρα των βιβλίων»

(Μπαμπαλή)

 

 

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Α2

Διατροφή και άσκηση

(Λάμπου)

 

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού-Πεφάνη)

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

 

Β1

Ο άνδρας και η γυναίκα στην τέχνη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Ιστορική επισκόπηση των ρόλων των 2 φύλων μέσα από τα κείμενα και την Τέχνη των διαφόρων πολιτισμών

(Τζουάνος)

 

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Διατροφική αξία προϊόντων κυψέλης

(Μπελιός)

Β2

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής (Θεοδώρου)

Διατροφή και άσκηση (Λάμπου)

 

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού, Πεφάνη)

Γνωριμία με τα Ανθρώπινα δικαιώματα

(Αρμελινιού, Πεφάνη)

Γ1

Τα ναρκωτικά ως μέσο κοινωνικού ελέγχου

(Ανδρίτσου)

Μαθαίνω να κυκλοφορώ (Θεοδώρου)

Διατροφικές συνήθειες των Γάλλων

(Χρηστίδης)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Γ2

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων (Μάνο, Ζάβαλης)

 

Κοινωνική Αγωγή και οδήγηση

(Γαλάνη)

5η

A1

 

Ηλεκτρονικές Εξαρτήσεις

(Αλεξίου)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου)

Διατροφικές συνήθειες των Γάλλων

(Χρηστίδης)

Α2

Ισότητα των δύο φύλων

(Μωραϊτη)

 

 

Η ζωή στο σχολείο

(Σίμου)

Β1

Διατροφή και άσκηση

(Λάμπου)

 

 

Η Διατροφική αξία της νηστείας

(Γκούμας)

Συνειδητοποιώντας τον εθισμό ? διαδραστικό παιχνίδι

(Κωνσταντάκης-Ζάβαλης- Τζιροζίδου)

Β2

 

Αλκοόλ ? εθισμός και αντανακλαστικά οδήγησης (Κοντογιώργος)

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων (Ψαρρου)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Γ1

Κοινωνική Αγωγή και οδήγηση (Γαλάνη)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Ο ρόλος της γυναίκας μέσα από το έργο του Σαίξπηρ (Μπαμπαλή)

Μαθαίνω να κυκλοφορώ (Θεοδώρου-Τζιροζίδου)

Γ2

Μαθαίνω να κυκλοφορώ

(Θεοδώρου)

Κοινωνική Αγωγή και οδήγηση

(Γαλάνη)

Διατροφή και άσκηση (Λάμπου)

 

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

6η

Α1

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Διατροφή και άσκηση (Λάμπου)

 

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Αρμονία και ρυθμός ? η διαφοροποίηση των δύο φύλων

(Ψαρρού)

Α2

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

Μορφές ρατσισμού στο έργο «Η κλέφτρα των βιβλίων»

(Μπαμπαλή)

Οικολογικό Αποτύπωμα Διατροφής, Καταναλωτικό Πρότυπο, Αειοφορία

(Κατσουλάκης)

Ηλεκτρονικές Εξαρτήσεις

(Αλεξίου)

Β1

Αλκοόλ ? εθισμός και αντανακλαστικά οδήγησης

(Κοντογιώργος)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

 

Εξαρτήσεις

(Πολυδωράτος)

Β2

 

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου, Τζιροζίδου)

Ηλεκτρονικές Εξαρτήσεις

(Αλεξίου)

Παιχνίδια Μεσογειακής Διατροφής

(Θεοδώρου)

Γ1

Διατροφή και άσκηση

(Λάμπου)

 

Η γυναίκα στην τέχνη των Νεότερων Χρόνων

(Τζουάνος)

Εξαρτήσεις

(Πολυδωράτος)

 

Γ2

Ο ρόλος της γυναίκας μέσα από το έργο του Σαίξπηρ

(Μπαμπαλή)

Ηλεκτρονικές Εξαρτήσεις

(Αλεξίου)

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

Ισότητα των δύο φύλων (Μωραϊτη)

Α1

 

 

Εξαρτήσεις

(Πολυδωράτος)

 

Α2

Έμφυλες ταυτότητες, πολυπολιτισμικότητα και φύλο. Γυναίκες πρόσφυγες, γυναίκες ?μειονότητες, γυναίκες στο περιθώριο. (Μπελεσάκου)

 

 

 

Β1

 

 

Διατροφικές συνήθειες των Γάλλων

(Χρηστίδης)

 

Β2

 

 

Η ζωή στο σχολείο

(Σίμου)

 

Γ1

 

 

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων

(Μάνο, Ζάβαλης)

 

Γ2

Ισότητα των δύο φύλων

(Μωραϊτη)

Διατροφική αξία προϊόντων κυψέλης

(Μπελιός)

 

 

 

 

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΓΟΝΕΙΣ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΕΣ

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

(4/5/2018)

Θεματική

Εμπλεκόμενοι φορείς1

Δραστηριότητες/Εκπαιδευτικό υλικό2

Αυτοκινούμενη Ζωή

Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Ιαβέρης (Τηλεδιάσκεψη) & Γυμνάσιο Σίφνου με Τ.Λ. (Παρουσίαση Αλεξίου-Θεοδώρου)

Τηλεδιάσκεψη, Παρουσίαση

 

 

2η-3η ώρα (09.00-10.45)


 

ΣΧΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ «ΣΩΜΑ & ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΔΔΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                                                                          ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΙΦΝΟΥ ΜΕ Τ.Λ.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (ΣΟ): ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΗΣ Θ., ΘΕΟΔΩΡΟΥ Α., ΑΛΕΞΙΟΥ Α.

ημειώνονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποτελούν την ΣΟ του σχολείου)                                                                                                    Αρ. Πρακτικού Συνεδρίασης ΣΔ: _________

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

(Σημειώνονται οι ημερομηνίες διεξαγωγής της Θεματικής Εβδομάδας)

28/2,1/3,2/3,3/3/2017

 

 

 

ΔΙΔ/ΚΗ ΩΡΑ

ΤΑΞΗ ΤΜΗΜΑ

ΗΜΕΡΕΣ

ΤΡΙΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

(28/2/2017)

(1/3/2017)

(2/3/2017)

(3/3/2017)

Διατροφή και Ποιότητα Ζωής

Διατροφή και Ποιότητα Ζωής

Πρόληψη Εθισμού και Εξαρτήσεων

Έμφυλες Ταυτότητες

Θεοδώρου, Λάμπου, Πεφάνη, Γκούμας, Σίμου, Τριανταφυλλόπουλος, Παπαγεωργίου Γ.

Λάμπου, Θεοδώρου, Κατσουλάκης, Λουκάκος, Πεφάνη, Αλεξίου, Παπαγεωργίου Β.

Τριανταφυλλόπουλος, Ματσαρίδου, Κωνσταντάκης, ΠαπαγεωργίουΓ., Παπανδρέου Α., Σίμου, Φασόλη, Αλεξίου

Λουκάκος, Γκούμας,Ανδρίτσου, Αρμελινιού, Ψαρρού, Τζιροζίδου

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.

- ΓυμνάσιοΣίφνουμεΤΛ
- King Abdulaziz University

- Novel Global Community Educational Foundation

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.

- Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.
- ΔΔΕ Κυκλάδων

Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

Διάλεξη, Παρουσίαση, Αθλητικές Επιδείξεις, Διαδραστικά Μαθήματα, Ταινία, Παιχνίδια

1η

Α1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

Κατασκευές με σκουπίδια
(Τζιροζίδου-Θεοδώρου)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Γκούμας)

Α2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Κατασκευές με σκουπίδια
(Τζιροζίδου-Θεοδώρου)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Γκούμας)

Β1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

Κατασκευές με σκουπίδια
(Τζιροζίδου-Θεοδώρου)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Γκούμας)

Β2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Κατασκευές με σκουπίδια
(Τζιροζίδου-Θεοδώρου)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Γκούμας)

Γ1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

1. Διατροφοεξαρτώμενες παθήσεις
(Prof. Mohammad Kamal, KingAbdulaziz University)
2. Ο ρόλος του οξειδωτικού στρες στις Νευροεκφυλιστικές ασθένειες (Αλεξίου)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

Έμφυλες Ταυτότητες
(Μίλτος Σακελαρίου, ΣΣΝ ΣΥΡΟΥ ΔΔΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ)

Γ2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

2η

Α1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

Διατρέφομαι και γυμνάζομαι. Το ημερήσιο πρόγραμμα μου
(Θεοδώρου-Λάμπου)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Λουκάκος)

Α2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Διατρέφομαι και γυμνάζομαι. Το ημερήσιο πρόγραμμα μου
(Θεοδώρου-Λάμπου)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Λουκάκος)

Β1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

Διατρέφομαι και γυμνάζομαι. Το ημερήσιο πρόγραμμα μου
(Θεοδώρου-Λάμπου)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Λουκάκος)

Β2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Διατρέφομαι και γυμνάζομαι. Το ημερήσιο πρόγραμμα μου
(Θεοδώρου-Λάμπου)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

Η γυναίκα στην κοινωνία, τις θρησκείες και τις επιστήμες (Λουκάκος)

Γ1

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Σίμου)

1. Διατροφοεξαρτώμενες παθήσεις
(Prof. Mohammad Kamal, King Abdulaziz University)
2. Ο ρόλος του οξειδωτικού στρες στις Νευροεκφυλιστικές ασθένειες (Αλεξίου)

Καταναλωτισμός και Διαφήμιση τροφίμων. Ανάγκη, Επιθυμία ή Εθισμός;
(Κωνσταντάκης)

Έμφυλες Ταυτότητες
(Μίλτος Σακελαρίου, ΣΣΝ ΣΥΡΟΥ ΔΔΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ)

Γ2

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Τριανταφυλλόπουλος)

Η άθληση ως ανασταλτικός παράγοντας των εξαρτήσεων
(Τριανταφυλλόπουλος - Ματσαρίδου)

3η

Α1

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

Α2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

Β1

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

Β2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

Γ1

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

Γ2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

4η

Α1

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

Α2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

Β1

Διατροφή και Άσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

Β2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

Γ1

Διατροφή καιΆσκηση
 (Λάμπου-Παπαγεωργίου Γ.)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Κατσουλάκης)

Η Επιστήμη ως προστατευτικός παράγοντας ενάντια στον Εθισμό
(Παπαγεωργίου Γ.)

Γνωριμία με τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Αρμελινιού)

Γ2

Μεσογειακή Διατροφή
(Θεοδώρου-Αρμελινιού)

Οικολογικό Αποτύπωμα στη Διατροφή (Λουκάκος)

Η Αλκοόλη και ο Εθισμός
(Παπανδρέου Α.)

Η ρητορικήτων 2 φύλων
(Ανδρίτσου)

5η

A1

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Παραδοσιακά Εδέσματα υγιεινής διατροφής (Πεφάνη)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Α2

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Παραδοσιακά Εδέσματα υγιεινής διατροφής (Πεφάνη)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

Β1

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Διατρέφομαι σωστά
(Παπαγεωργίου Β.)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Β2

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Διατρέφομαι σωστά
(Παπαγεωργίου Β.)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

Γ1

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Βιοϊατρική Πληροφορική στη Διατροφή και τον Μεταβολισμό
(Αλεξίου)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Γ2

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Βιοϊατρική Πληροφορική στη Διατροφή και τον Μεταβολισμό
(Αλεξίου)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

6η

Α1

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Διατρέφομαι σωστά
(Παπαγεωργίου Β.)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Α2

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Διατρέφομαι σωστά
(Παπαγεωργίου Β.)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

Β1

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Παραδοσιακά Εδέσματα υγιεινής διατροφής (Πεφάνη)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Β2

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Παραδοσιακά Εδέσματα υγιεινής διατροφής (Πεφάνη)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

Γ1

Διατροφική Αξία της Νηστείας
(Γκούμας)

Βιοϊατρική Πληροφορική στη Διατροφή και τον Μεταβολισμό
(Αλεξίου)

Η ηλεκτρονική λήθη
 (Αλεξίου)

Συνθέτες που έγραψαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα
(Ψαρρού)

Γ2

Διατροφικές συνήθειες στην Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο
(Πεφάνη)

Βιοϊατρική Πληροφορική στη Διατροφή και τον Μεταβολισμό
(Αλεξίου)

Το σχολείο ως κοινότητα
(Σίμου-Φασόλη)

Η καλλιτεχνική έκφραση των δύο φύλων
(Τζιροζίδου)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΓΟΝΕΙΣ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

 

ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΕΣ

 

 

ΤΕΤΑΡΤΗ

(1/3/2017)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

(3/3/2017)

Θεματική

Εμπλεκόμενοι φορείς[1]

Δραστηριότητες/Εκπαιδευτικό υλικό[2]

Διατροφή και Ποιότητα Ζωής

Έμφυλες Ταυτότητες

ΓυμνάσιοΣίφνουμεΤΛ
King Abdulaziz University

Novel Global Community Educational Foundation

Γυμνάσιο Σίφνου με ΤΛ.
ΔΔΕ Κυκλάδων

Τηλεδιάσκεψη, Παρουσίαση

Τηλεδιάσκεψη, Παρουσίαση

1η-2η

·       Τμήματα Γ1, Γ2 Γυμνασίου

·         Μαθητές Λυκείου

·         Γονείς & Εκπαιδευτικοί

1. Διατροφοεξαρτώμενες παθήσεις
(Prof. Mohammad Kamal, King Abdulaziz University)
2. Ο ρόλος του οξειδωτικού στρες στιςΝευροεκφυλιστικές ασθένειες (Αλεξίου)

Έμφυλες Ταυτότητες
(Μίλτος Σακελαρίου, ΣΣΝ ΣΥΡΟΥ ΔΔΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ)

         
 

 

Ημερομηνία: 14/2/2017

 

Ο Διευθυντής                                                              Η Συντονιστική Ομάδα

                                                                                Κατσουλάκης Θ.                                                                              Κατσουλάκης Θ.

                                                                                                                                                                                                Θεοδώρου Α.

                                                                                                                                                                                                Αλεξίου Α.

 

 

Ερευνητικές Εργασίες

Ο παρών οδηγός περιέχει βασικούς κανόνες για την εκπόνηση της εργασίας σας. Η μορφή μιας εργασίας και, φυσικά, η τεκμηρίωσή της (παραπομπές στη βιβλιογραφία, αναφορές) είναι σημαντική και κρίνεται μαζί με το περιεχόμενό της. Εξίσου σημαντική είναι και η ικανότητα ορθής χρήσης της ελληνικής (ορθογραφία, σύνταξη, διατύπωση).

Μορφή Εργασίας

Η αρτιότητα της μορφής, η τάξη, η καθαρότητα και η συνέπεια στην τήρηση των κανόνων της μορφής από πολλές απόψεις αποτελεί εξίσου τεκμήριο της σοβαρότητας του γράφοντα και του επιστημονικού χαρακτήρα μιας εργασίας.

Εξώφυλλο

(Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πρότυπα του Word Εισαγωγή ή Εξώφυλλο)

Στο εξώφυλλο της εργασίας μας θα πρέπει να αναγράφονται:

1.     Το όνομα του σχολείου

2.     Ο τίτλος της εργασίας

3.     Η περιοχή

4.     Τα ονόματα των μαθητών (με μικρότερα γράμματα, καθώς η ομάδα μας αποτελείται από αρκετά άτομα)

5.     Το όνομα του επιβλέποντος διδάσκοντα

 Κατάλογος περιεχομένων

Κάθε εργασία πρέπει να περιλαμβάνει μετά το εξώφυλλο κατάλογο περιεχομένων. Εκεί θα αναφέρονται όλες οι ενότητες, οι υποενότητες και τα τυχόν παραρτήματα που ακολουθούν το κυρίως κείμενο. Οι αριθμοί των σελίδων που αφορούν στα διακριτά τμήματα της εργασίας πρέπει να δίνονται στοιχισμένα δεξιά στα αντίστοιχα τμήματα της εργασίας.

 Πρόλογος

Πρώτο κομμάτι της εργασίας μας είναι ο πρόλογος. Εδώ μπορούμε να παρουσιάσουμε το  «πρόβλημα» ? θέμα της ερευνητικής μας εργασίας (δίνουμε, δηλαδή, την ταυτότητα της εργασίας). Επίσης θα αναφερθούμε στο σκοπό της, τις κοινωνικές ανάγκες που εξυπηρετεί, τι στοιχεία θα προκύψουν από την εργασία καθώς και τη μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήσαμε καθ? όλη τη διάρκεια του τετραμήνου.

Θεωρητικό μέρος

Αποτελεί το κυρίως μέρος της ερευνητικής μας έκθεσης. Σ? αυτό το μέρος θα δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό κεφάλαιο για την κάθε υποενότητα της εργασίας μας. Θα γίνει περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, ανάπτυξη των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκε, τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Στην περίπτωση που πραγματοποιήσουμε έρευνα δημοσκόπησης (μέσω ερωτηματολογίων) είναι σημαντικό να γίνει αναφορά στην αξιοπιστία της έρευνας μας καθώς και τις μεταβλητές που λάβαμε υπόψη.

 Επίλογος

Εδώ θα γίνει αναφορά στα συμπεράσματα της έρευνας μας καθώς και στα οφέλη που αποκομίσαμε υλοποιώντας το ερευνητικό αυτό έργο. Τέλος μπορούμε να επισημάνουμε προτάσεις συμπληρωματικής μελλοντικής έρευνας.

Μετά το τέλος της ερευνητικής μας έκθεσης δεν ξεχνάμε να συμπεριλάβουμε τη Βιβλιογραφία (τις πηγές των πληροφοριών που χρησιμοποιήσαμε).

Στο Παράρτημα εντάσσουμε το Ερωτηματολόγιο ως εργαλείο της έρευνας που πραγματοποιήσαμε.

Κείμενο

Σχετικά με το γραπτό μέρος της εργασίας μας πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τα εξής:

     Μορφή: Για να είναι η εργασία μας πέρα από ευπαρουσίαστη και ευανάγνωστη, θα πρέπει να δώσουμε προσοχή στη μορφή του κειμένου. Επιλέγουμε ένα ευανάγνωστο τύπο γραμματοσειράς και χρησιμοποιούμε τον ίδιο τύπο σ? όλο το μήκος του κειμένου.

     Μέγεθος: Δεν χρησιμοποιούμε πολύ μικρή (κάτω από 10) αλλά ούτε και πολύ μεγάλη (πάνω από 14) γραμματοσειρά. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικό μέγεθος γραμματοσειράς ή τύπο, στους τίτλους κάθε ενότητας, χωρίς μεγάλες όμως αποκλίσεις από το κείμενο.

     Στοίχιση: Εφαρμόζουμε πλήρη στοίχιση στο κείμενό μας και αν θέλουμε να επισημάνουμε τις αλλαγές παραγράφων, χρησιμοποιούμε την εσοχή πρώτης γραμμής.

     Κεφαλίδα ? Υποσέλιδο:Στην κεφαλίδα γράφουμε συνήθως τον τίτλο της Ερευνητικής μας εργασίας ενώ στο υποσέλιδο τον αριθμό σελίδας

     Χρήση σωστής γραμματικής & συντακτικού: Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη στο κείμενο πρέπει να διορθώνονται με την προσεκτική επανεξέταση του κειμένου. Τα ορθογραφικά λάθη, «χαλούν» τη γενική εικόνα της εργασίας και δείχνουν προχειρότητα στην εκπόνησή της.

     Εικόνες, Σχεδιαγράμματα, Γραφήματα, Πίνακες: Μπορούν να είναι ενταγμένα ενδιάμεσα από το κείμενο (αναδίπλωση κειμένου: ερμητική, τετράγωνη κλπ) είτε στο τέλος της κάθε σελίδας. Συνιστάται να φέρουν λεζάντα και να είναι αριθμημένα. Η λεζάντα βρίσκεται κάτω σε διαφορετική και μικρότερου μεγέθους γραμματοσειρά από αυτήν του κειμένου.

Έκταση Εργασίας

Η έκταση της εργασίας εξαρτάται από το θέμα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γράφουμε τόσες πληροφορίες ώστε να έχουμε καλύψει το θέμα που αναλύουμε αλλά χωρίς να επαναλαμβάνουμε τις ίδιες πληροφορίες. Στο παράρτημα παραθέτουμε όλα τα διαγράμματα, ένα σε κάθε σελίδα.

 Τι πρέπει να αποφύγουμε: Η έννοια της λογοκλοπής

Η έννοια της λογοκλοπής εμπεριέχει το σύνολο των προβλημάτων κακής ή ελλιπούς χρήσης βιβλιογραφικών αναφορών σε επιστημονικό κείμενο. Με απλά λόγια λογοκλοπή έχουμε:

α)  όταν κάποιος παίρνει ολόκληρο κείμενο και το παρουσιάζει ως δικό του &

β) όταν κάποιος παίρνει κομμάτια από μια πηγή και τα παραφράζει ωστόσο
    δεν σημειώνει την πηγή προέλευσής τους.

Η λογοκλοπή, μπορεί να αποφευχθεί όταν οτιδήποτε και αν χρησιμοποιήσουμε (κείμενο, φωτογραφία, πίνακα, κτλ) από οποιαδήποτε πηγή (internet, βιβλία, ειδικούς, κτλ) , το αναφέρουμε στη βιβλιογραφία της εργασίας μας.

 Βιβλιογραφία

1.     Οδηγός για την Συγγραφή Εργασιών, Τμήμα Τεχνών Ήχου & Εικόνας, Κέρκυρα 2/10/2009

2.     Οδηγός εκπόνησης επιστημονικών εργασιών, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής»